Til tenester og tilbod

Samlinga vår

Aviser og tidsskift

Biblioteket tilbyr ferske aviser kvar dag og eit stort utval tidsskrifter.

Aviser på bordet

Aviser & tidsskrift

Biblioteket tilbyr ferske aviser kvar dag og eit stort utval tidsskrifter. Avisene vi har er Tysvær bygdeblad, Grannar, Haugesunds avis, Stavanger Aftenblad, Aftenposten, VG, Nationen og Klassekampen.

Du kan også nytte deg av den digitale flata Pressreader, der du kan kan du lese over 7000 aviser og tidsskrift på meir enn 60 språk, på pc, nettbrett eller mobiltelefon.

Aviser hos Nasjonalbiblioteket

Visste du at du kan lese eit stort utvalg digitaliserte aviser På Nasjonalbiblioteket sine nettsider kan du lese eit stort utval digitaliserte aviser. Aviser som er meir enn 15 år gamle kan lesast av alle, og nye kjem jevneleg til. Du kan også opne nyare aviser, ved å søke tilgong gjennom avistenesta.

Avistenesta gir deg tilgong på alle aviser merka med “Tilgang i norske bibliotek”. For å få tilgong må du kome til eit bibliotek der du du vil få utdelt eit passord så du kan logge deg inn på tenesta. Les meir om utvida tilgong i avistenesta her.

Merk deg at det framleis vil ver nokre aviser du ikkje kan lese. Desse er merka med “kan kun åpnes i Nasjonalbiblioteket”.

Søk i digitaliserte aviser her.

Tysvær kommune
Ansvarleg redaktør: Lillian E. Rushfeldt
Besøk oss på facebookBesøk oss på instagramBesøk oss på youtube
Bygd med Libry Content