Til arrangement

Pinner & Prat

Sosial møteplass
Vaksne

Sosial møteplass for deg som har tid til overs på dagtid og er glad i håndarbeid og hobbyaktiviter.

Cathrine Wick med en ring av garnnøster, strikkepinner, heklenål, knapper, sakser og knappenåler rundt.

Gratis - inga påmelding

torsdag, 31. oktober

Stad

Tysvær bibliotek - Kunstgarasjen

Legg til i kalender

Fleire arrangement i denne serien

• torsdag, 14. november

Cathrine Wick inviterer til treff for alle som er glade i strikking, annet håndarbeid, eller har hobbyprosjekter som er lette å ta med seg under armen.

Cathrine er hjemmeværende, glad i å strikke og glad i mennesker. Hun ønsker å treffe andre som også har tid til overs på dagtid, som jobber turnus eller er utenfor arbeidslivet av ulike årsaker. Kanskje er det flere som savner en aktivitet på dagtid sammen med andre, eller som vil utvide bekjentskapskretsen sin? Kanskje kan dere også utforske nye hobbyprosjekter sammen? Biblioteket har blant annet symaskiner som gjerne kan brukes.

Det blir Pinner & Prat i Kunstgarasjen på Tysvær bibliotek kl. 11-13 på disse torsdagene:
17. oktober
31. oktober
14. november
28. november

Vi byr på kaffe, te og Twist. Stikk gjerne innom for en prat!