Til arrangement

Litteratur og forteljing
Ungdom
Vaksne

Om språk, kultur og makt - og om å finna si eiga stemme.

Arrangementet krev billett

Dato

laurdag, 11. november 2023

Kjøp billett

Ella Marie Hætta Isaksen har dei siste åra markert seg som samisk aktivist, artist, forfattar og skodespelar Møt henne i samtale med Synnøve Bredal Bjelland, leiar i Tysvær mållag.

Samtalen vil handla om språk, kultur og makt, om å finna si eiga stemme. Om individet i møte med storsamfunnet, om likeverd og respekt, og om å finna og utvikla sin eigen uttrykksform. Kva har Ivar Aasen og samiske aktivistar framføre Stortinget felles?

Miljøengasjementet til Ella Marie kjem sterkt til uttrykk i boka hennar Derfor må du vite at eg er same som utkom i 2021.

Kjøper du laurdagspass, får du med deg alle foredraga laurdag 11. november for kr 500,-! Valet får du når du følger billettlenka. Alle under 20 år kjem gratis inn, men må hente ut ein fribillett i biblioteket.